Hygiëne items – schoonmaaklijst items
We leggen eerst alle hygiëne-items vast en kennen die vervolgens toe aan een locatie/afdeling.
Ook als je maar met 1 locatie en met 1 afdeling werkt moet je deze werkwijze volgen.
- basis items vastleggen – Menu\Beheer\Stamgegevens\Hygiëne Items (All)
- per locatie/afdeling de items toekennen – Menu\Beheer\Stamgegevens\Hygiëne Items per locatie/afdeling
Standaard Hygiëneplanning items
basislijst – Hygiëneplanning Items (All)
- omschrijving van het item
- eventueel een type omschrijving
- de frequentie van onderhoud (dag – week – maand – kwartaal)
- eventuele bijzonderheden
- eventueel een ‘uitgebreide’ notitie
- een document met info (handleiding?)
- een link naar een externe ‘handleiding’?
Bij het toekennen van een hygiëne item aan een Locatie/Afdeling wordt uit de basis lijst geselecteerd.
Hygiëneplanning items per locatie/afdeling toekennen
Na het toekennen van hygiëne items aan een locatie/afdeling kan er worden gestart met de registratie.
De getoonde hygiëne items dienen als voorbeeld. Je kunt deze items downloaden (klik op Export\Excel) en dan bewerken en dan als basis gebruiken voor het vastleggen in de HACCP Applicatie. (Stamgegevens\Hygiëne Planning Items (All))
Als je een grote lijst hebt in het bewerkte spreadsheet dan willen wij deze lijst ook wel importeren op het niveau van het bedrijf. Laat maar weten? 06 53 70 47 95